4 iemesli, kas kavē jauna restorāna veiksmīgu atvēršanu

Tā kā strauji tuvojas vasara, arvien vairāk tiek atvērti jauni restorāni un kafejnīcas. Tas nozīmē, ka ir īstais laiks pārskatīt visas detaļas, kuras ir svarīgas veiksmīgai restorāna, kafejnīcas vai bāra atvēršanai.

Stāstām par četriem iemesliem, kas mēdz restorāniem sagādāt nepatīkamus pārsteigumus. Jūs varat būt gudrāks un izvairīties no tiem.

1. Nav interneta savienojuma

Jūs tikko esiet pabeidzis visus remonta, apdares un sagatavošanas darbus, lai atvērtu savu sapņu restorānu, kafejnīcu vai bāru.

Nedēļu pirms atvēršanas Jūs zvaniet interneta pakalpojumu sniedzējam, lai parakstītu līgumu. Bet sanāk, ka dažādu iemeslu dēļ internetu tik ātri pieslēgt nav iespējams. 

Skumja ir patiesība, ka vienīgā iespējamā pagaidu alternatīva ir 4G rūteris. Tas rada lielākas izmaksas un nepieciešamību vēlāk mainīt sistēmu.

Ir svarīgi atcerēties, ka gan Jūsu kases sistēmai, gan bankas terminālim ir nepieciešams internets. Noslēdziet interneta līgumu savlaicīgi!


2. Būvdarbu kavēšanās

Šodienas pārkarsušajā būvniecības sektorā kavēšanās ir vairāk noteikums nekā izņēmums. Tas jāņem vērā pat ja esiet īsts optimists.

Laicīgi pārrunājiet ar savu būvniecības uzņēmumu, kādi uzdevumi joprojām nav paveikti, un vienojieties par izpildes termiņiem.

Būtu lietderīgi vienoties par gala termiņu divus mēnešus pirms restorāna atvēršanas, lai būtu pietiekami daudz laika negaidītu problēmu atrisināšanai.


3. Pēdējā brīdī meklēt kases sistēmu

Ja nedēļu vai pat pāris nedēļas pirms atvēršanas sākat meklēt piemērotu kases sistēmu, Jūs varat nonākt lielās nepatikšanās un steigā pieņemt nepārdomātu lēmumu. Ir iespējamas vairākas izvēles un, izvēloties sev piemērotāko, ir nepieciešams laiks.

On the picture: Compucash webbased dashboard.

Būtu lietderīgi sākt ar savu vajadzību piefiksēšanu, jo ir vairāki aspekti, kuri ir svarīgi izvēloties piemērotāko kases sistēmu savam uzņēmumam.

Salīdzinot dažādus risinājumus, Jums jāpārbauda, vai tiem ir, piemēram:

  • tiešsaistes risinājums, kas ļauj piekļūt pārdošanas un noliktavas datiem gan no biroja, gan no mājām;
  • CRM sistēma, lai izsekotu lojālo klientu pirkumiem un sniegtu viņiem personalizētus piedāvājumus;
  • noliktavas pārvaldības iespējas.

Labākais veids, kā iegūt labu ieskatu iespējamajos risinājumos, ir apmeklēt risinājumu sniedzējus, izmēģināt demo versijas vai iepazīties ar tiem uz vietas.

Gadījumā, ja kases sistēmas izvēli atstājat uz pēdējo brīdi, variet nonākt situācijā, kad Jūsu personāls nav apmācīts sistēmas lietošanai, preces nav savadītas un Jums nav zināms kā klientam izdrukāt čeku. Ja Jums noliktavas pārvaldniekā ir nekārtība, tad nav skaidrs, kas ir un kas nav restorāna noliktavā.

4. Komanda tikai daļēji nokomplektēta

Pieņemot darbā personālu pirmo reizi, ir grūti paredzēt, cik gludi vai grūti noritēs process.

Taču varat būt drošs, ka šajos laikos atrast personālu nav viegli, un darbs pie tā jāsāk agri, vismaz 2-3 mēnešus pirms jaunā restorāna, kafejnīcas vai bāra atvēršanas.

Varat apsvērt arī pašapkalpošanās kases iespēju viesmīļu vietā vai kā papildinājumu. Pašapkalpošanās risinājumi jau vairākus gadus lieliski darbojas, piemēram, kafejnīcā Tallinas autoostā, BlissTray restorānos, Tallinas Tehnoloģiju universitātē un citur.

Papildus Jūs variet izmantot klientu vai viesmīļu izsaukšanas sistēmu, kas arī samazina nepieciešamību pēc personāla un samazina izmaksas.