Tallinas Zooloģiskais dārzs katru gadu uzņem vairāk nekā 400 000 apmeklētāju. Lielāko daļu tā 2 miljonu eiro apgrozījuma veido biļešu tirdzniecība un galvenokārt tieši vasaras mēnešos.
Kāpēc zoodārzs nolēma izmantot pašapkalpošanās kases?
2017. gada jūlijā Tallinas zoodārzu apmeklēja vairāk nekā 100 000 cilvēku. Tas nozīmē, ka jaukā vasaras dienā 20 000 cilvēku iegādājas biļetes, lai nokļūtu zoodārzā. Biļešu tirdzniecība notiek divos tā vārtos – ziemeļu un rietumu.
Šāda masveida biļešu tirdzniecība divās vietās rada lielu izaicinājumu sniegto pakalpojumu kvalitātei un biļešu tirdzniecības vietu tehnoloģijai.
Kādas izmaiņas ienesa pašapkalpošanās kases?
Lai samazinātu rindas pie abiem vārtiem, Tallinas zoodārzs tajos ir uzstādījuši pašapkalpošanās tirdzniecības vietas. Tādējādi apmeklētājs var izvēlēties, kā iegādāties biļetes – ar bankas karti pašapkalpošanās stendā vai ar skaidru naudu vai bankas karti tradicionālajā tirdzniecības vietā.
Pēc Tallinas zoodārza par biļešu tirdzniecību atbildīgās Kristi Samuela teiktā, pašapkalpošanās kases ir pierādījušas savu lietderību.
Pašapkalpošanās tirdzniecības kases lielākās priekšrocības ir:
- Lietotāja interfeiss pieejams četrās valodās: igauņu, angļu, krievu un somu;
- Norēķināties var gan ar parasto bankas karti, gan ar virtuālajām kartēm (Google Pay);
- Pašapkalpošanās kasi var iestrādāt sienā (līdzīgi kā bankomātus) vai novietot atsevišķi kā stendu iekšpusē vai ārpusē;
- Kases sistēmu (CompuCash) var integrēt, piemēram, ar biznesa vadības programmu;
- Pašapkalpošanās kases lietotāja interfeiss ir vienkāršs un intuitīvs;
- Kases sistēmas administrators var izveidot jaunu vai mainīt esošos preču nosaukumus un cenas, kā arī pārdot biļetes par akcijas cenu.
Pateicoties pašapkalpošanās kasēm, ir būtiski samazinājies vienas biļetes pārdošanas laiks, un, pateicoties integrācijai ar biznesa vadības programmatūru, ir ievērojami palielinājusies nepieciešamo dokumentu nodošanas efektivitāte grāmatvedībai.
Sazinieties ar mums, lai iegūtu vairāk informācijas vai piedāvājumu.