White Guide Nordic paziņoja 2019. gada Baltijas restorānu TOP 30 un esam lepni, ka 13 no tiem izmanto CompuCash kases sistēmu. Restorānu bizness ir skarbs un iemesli, kāpēc daži uzplaukst, bet citi izzūd, ir vairāki.
Trīs restorāni no pagājušā gada TOP 30 šobrīd ir slēgti. Papildus gardajam ēdienam un patīkamajai atmosfērai, svarīgi ir parūpēties arī par organizatorisko pusi.
Mēdz teikt, ka cilvēks dodas uz restorānu ēdiena dēļ, bet atgriežas, pateicoties labajai apkalpošanai. Kādi ir galvenie trūkumi klientu apkalpošanā un kā CompuCash palīdz tos risināt?
1. Virtuves un ēdamzonas nav savienotas
Saziņai starp pavāru un viesmīļiem jābūt pēc iespējas ātrākai. Tas ļauj savlaicīgi informēt klientu par iespējamu kavēšanos vai kāda ēdiena ēdienkartē nepieejamību, ja kāda no sastāvdaļām ir beigusies. CompuCash virtuves displejs pavāriem uzreiz parāda veiktos pasūtījumus, un pavāri var informēt viesmīļus par sagatavoto.
2. Pasūtījumi tiek sajaukti
Kad pēc ilgas gaidīšanas tiek pasniegts ēdiens, kuru neesi pasūtījis, sajūta ir ļoti nepatīkama. Tas ir neērti gan klientam, gan restorānam un tērē resursus abām pusēm. Lai izvairītos no tādām situācijām, ir jāizmanto labi funkcionējoša pasūtīšanas sistēma, kas ļauj pieņemt pasūtījumus tieši no galdiņiem, atzīmēt klienta īpašās vēlmes un ātri nosūtīt pasūtījumus uz Jūsu virtuvi. CompuCash piedāvā mobilo risinājumu pasūtījumu pieņemšanai no mobilajām Android un iOS iekārtām. To lejuplādei sekojiet šīm saitēm: Google Play vai AppStore. Lai iestatītu, sazinieties ar: sales@compucash.lv
3. Pārāk garš gaidīšanas laiks.
Neatkarīgi no tā, ka mēs rēķināmies ar ilgāku gaidīšanas laiku, apmeklējot restorānu, nevienam nepatīk gaidīt pārāk ilgi. Gaidīšanas laiku var saīsināt, ja viesmīlis var pieņemt pasūtījumus no vairākiem galdiņiem pēc kārtas bez nepieciešamības doties uz virtuvi katru reizi, un pavāri var labāk izplānot, kādā secībā gatavot ēdienus. Mobilā lietotne CompuCash un virtuves displejs padara šo procesu raitu un vienkāršu.
4. Maksājumi
Tā tiek uzskatīta par nekorektu rīcību, ja viesmīlis atnes rēķinu, tiklīdz klients ir pabeidzis maltīti. Tiesa tā ir tik pat neveikla situācija, kad klientam jāstaigā apkārt, lai atrastu viesmīli, kas atnesīs rēķinu. Jāņem vērā situācijas, kad klienti daļu no rēķina vēlas apmaksāt kopīgi, bet daļu atsevišķi, izmantojot dažādus apmaksas veidus. CompuCash ir labs palīgs šādā situācijā, ļaujot kombinēt dažādas maksājumu veidus un pat izdrukāt rēķinus dažādās valodās.
5. Individuālas pieejas trūkums
Labs viesmīlis apkalpos katru klientu veltot tam individuālu pieeju, pievērsīs viņam uzmanību un apvaicāsies par viņa apmierinātību. Svarīgs ir ne tikai pirmais iespaids, bet arī – kā ciemošanās beidzās un kā notiek atvadīšanās un aicināšana ciemos atkal. Būtu lieliski, ja Jūs varētu piedāvāt apmierinātam klientam iespēju saņemt individuālu lojalitātes karti turpmākiem apmeklējumiem. Ar CompuCash patstāvīgā klienta reģistrācija ir gluda un vienkārša, arī izmantojot viņa ID karti.
6. Nesaprašanās
Apkalpošanā var gadīties situācijas, kad klients apgalvo vienu, bet viesmīlis ir pārliecināts par ko citu. Lai izvairītos no šādiem strīdiem, varat uzstādīt videokameras savā restorānā. Videokameras var integrēt ar CompuCash tirdzniecības vietu sistēmu, lai sekot līdzi darbībai tekošajā laikā, piemēram, izmantojot viedtālruni.
7. Nav pārskatāmības
Jūsu klienti diezgan ātri pamanīs jucekli Jūsu restorānā. Viena no ierastākajām kļūdām ir, kad personāls nav pārāk veiksmīgi sadalīts starp pieejamo laiku un aktuālajiem uzdevumiem. CompuCash informācijas panelī varat uzzināt laikus, kad Jums ir vislielākais apmeklētāju skaits un atbilstoši plānot personāla noslodzi. Protams, varat arī iegūt ātru pārskatu par saviem pārdošanas rādītājiem, izmantojot informācijas paneli vai detalizētu pārdošanas pārskatu vietnē compucash5.com. Un pēdējais, bet ne mazāk svarīgi, varat arī izmantot CompuCash personāla laika plānošanai.
Katram restorāna apmeklējumam ir jābūt kā mazai greznībai, kur viss ir ideāli, ēdiens, atmosfēra un apkalpošana. Visas detaļas ir svarīga pieredzes daļa. Ideālai klientu apkalpošanai jāliek klientam justies sirsnīgi gaidītam un jāļauj pilnībā nodoties ēdiena baudīšanai.
CompuCash Jūsu restorānam – uzziniet vairāk un jautājiet pēc personalizēta piedāvājuma.