Blogs

Manage your payments directly from your CompuCash Restaurant POS software and let customers pay as per their preferences

Kurš karšu terminālis Jums ir vispiemērotākais?

Latvijas Banka norāda, ka lielākā daļa mazumtirdzniecības darījumu tiek veikti ar banku maksājumu kartēm, tāpēc ir ļoti svarīgi, lai Jūsu uzņēmumam būtu labs karšu termināļa risinājums, neatkarīgi no tā – vai tas ir veikals, restorāns vai kafejnīca. Turklāt diezgan bieži gadās, ka klientam līdzi pat nav skaidras naudas un, nepiedāvājot karšu norēķinu iespēju, viņi var […]

Kurš karšu terminālis Jums ir vispiemērotākais? Read More »

5 Benefits for Restaurants from Using a Kitchen Display System

5 priekšrocības izmantot virtuves ekrānu

Lai uzturētu kontaktus starp ēdamzonu un virtuvi, jau gadu desmitiem restorāni ir izmantojuši virtuves printerus. Tai pat laikā jau vairākus gadus populārākie restorāni aktīvi izmanto skārienjūtīgos virtuves ekrānus. Kādas ir 5 priekšrocības restorāniem, izmantojot virtuves ekrānu (KDS) ? Virtuve un ēdamzona ir savienotas pa tiešo. Saziņai starp restorāna virtuvi un ēdamzonu jābūt pēc iespējas ātrākai

5 priekšrocības izmantot virtuves ekrānu Read More »

POS klientu ekrāns Jūsu reklāmām

Jūsu kases sistēmu lieliski var izmantot kā reklāmas platformu. Pret klientiem ir izvietoti klientu ekrāni, kuros klients var redzēt sava pirkuma saturu un summu. Puse ekrāna laukuma ir brīvi un tie ir piemēroti, lai varētu parādīt kādu Jūsu reklāmu. Kamēr nav veikti pirkumi, pilnekrāna režīmā var tikt rādīts Jūsu uzņēmuma logotips vai reklāmas kampaņa. Šīs

POS klientu ekrāns Jūsu reklāmām Read More »

Integrēts karšu terminālis dubulto Jūsu pārdošanas ātrumu un ļauj izvairīties no kļūdām

Eiropā aptuveni puse maksājumu tiek veikti ar karti. Integrējot maksājumu termināli ar kases sistēmu, tirgotājiem ir divas galvenās priekšrocības: Divreiz ātrāki maksājumi Integrējot kases sistēmu ar maksājumu termināli, vienas transakcijas laiks tiek samazināts par vairāk nekā 50%. Kā tas tiek panākts? Pārdevējs savā kases sistēmā noklikšķinās uz kartes maksājuma pogas un parādīsies teksts “gaida karti”.

Integrēts karšu terminālis dubulto Jūsu pārdošanas ātrumu un ļauj izvairīties no kļūdām Read More »

3 ieteikumi restorāniem klusajā sezonā

Lielākā daļa restorānu īpašnieku zina, ko nozīmē strādāt klusajā sezonā un pēc brīvdienām. Šajā laikā apmeklētāju trūkums mēdz kaitēt Jūsu biznesam. Tiesa, cieš ne visi restorāni. Ja ir dots papildus ieguldījums mārketinga un pārdošanas aktivitātēs, lai motivētu klientus ierasties tieši šajos laikos, situācija ir labvēlīga. Balstoties uz sarunām ar restorānu īpašniekiem, apkopojām trīs ieteikumus –

3 ieteikumi restorāniem klusajā sezonā Read More »

Kurš karšu terminālis Jums ir vispiemērotākais?

Latvijas Banka norāda, ka lielākā daļa mazumtirdzniecības darījumu tiek veikti ar banku maksājumu kartēm, tāpēc ir ļoti svarīgi, lai Jūsu uzņēmumam būtu labs karšu termināļa risinājums, neatkarīgi no tā – vai tas ir veikals, restorāns vai kafejnīca. Turklāt diezgan bieži gadās, ka klientam līdzi pat nav skaidras naudas un, nepiedāvājot karšu norēķinu iespēju, viņi var

Kurš karšu terminālis Jums ir vispiemērotākais? Read More »

Viesmīļu zvanu sistēmas 5 priekšrocības

Vai esat domājuši, cik daudz laika un personāla izmaksu variet ietaupīt, uzlabojot klientu apkalpošanu restorānā vai kafejnīcā ar elektronisko viesmīļu izsaukšanas sistēmu? Mēs piedāvājam trīs dažādu veidu zvanu sistēmas: viesmīļu izsaukšanas, klientu apziņošanas un servisa izsaukšanas sistēmu. Viesmīļu izsaukšanas sistēma — paredzēta saziņai starp Jūsu virtuvi un ēdamzāli. Jūs varat paziņot viesmīļiem, ka ēdiens ir gatavs

Viesmīļu zvanu sistēmas 5 priekšrocības Read More »

CompuCash Waiter aplikācija

CompuCash Waiter ir mobilā aplikācija pasūtījumu pieņemšanai restorānos un kafejnīcās gan iOS (iPhone, iPad), gan Android (Samsung, Huawei utt.) iekārtām. Kristīna, viesmīle Pelmē, komentē: “Ātrāk nekā uz papīra”. Ko ar to var darīt? pieņemt pasūtījumus no galdiņa vai piegādei uz mājām tabulā ierakstiet cilvēku skaitu pie galdiņa statistikas vajadzībām pasūtījumi tiks nosūtīti pa taisno uz

CompuCash Waiter aplikācija Read More »

Tallinas zoodārza pašapkalpošanās kases risinājuma izpēte

Tallinas Zooloģiskais dārzs katru gadu uzņem vairāk nekā 400 000 apmeklētāju. Lielāko daļu tā 2 miljonu eiro apgrozījuma veido biļešu tirdzniecība un galvenokārt tieši vasaras mēnešos. Kāpēc zoodārzs nolēma izmantot pašapkalpošanās kases? 2017. gada jūlijā Tallinas zoodārzu apmeklēja vairāk nekā 100 000 cilvēku. Tas nozīmē, ka jaukā vasaras dienā 20 000 cilvēku iegādājas biļetes, lai nokļūtu

Tallinas zoodārza pašapkalpošanās kases risinājuma izpēte Read More »

Kā Hidroplānu ostā radās pašapkalpošanās stends

Hidroplānu osta, kas atrodas Igaunijas Jūras muzejā, ir viens no populārākajiem muzejiem Igaunijā. 2018. gadā hidroplānu ostu apmeklēja vairāk nekā 200 000 cilvēku. Kāpēc Hidroplānu osta sāka izmantot pašapkalpošanās stendu? Hidroplānu ostu pēc tās atklāšanas ir apmeklējis rekordliels cilvēku skaits. Īpaši liels apmeklētāju skaits, kad veidojas rindas pie kasēm, ir vasaras mēnešos, skolēnu brīvlaikā un Ziemassvētku laikā.

Kā Hidroplānu ostā radās pašapkalpošanās stends Read More »