Kā Hidroplānu ostā radās pašapkalpošanās stends

Hidroplānu osta, kas atrodas Igaunijas Jūras muzejā, ir viens no populārākajiem muzejiem Igaunijā. 2018. gadā hidroplānu ostu apmeklēja vairāk nekā 200 000 cilvēku.

Kāpēc Hidroplānu osta sāka izmantot pašapkalpošanās stendu?

Hidroplānu ostu pēc tās atklāšanas ir apmeklējis rekordliels cilvēku skaits. Īpaši liels apmeklētāju skaits, kad veidojas rindas pie kasēm, ir vasaras mēnešos, skolēnu brīvlaikā un Ziemassvētku laikā.

Lai gan ir divas tirdzniecības vietas, biļešu pārdošana darbiniekiem prasa laiku, jo apmeklētājiem ir jautājumi par muzeju. Turklāt Igaunijas Jūras muzejs 2019. gada nogalē atklāja jaunu Resnā Margareta ekspozīciju, kas nozīmē, ka augsts apmeklētāju skaits saglabāsies arī turpmāk.

“Tie, kuri iegādājās muzeja biļetes internetā, izmantojot platformu Piletilevi, lai ātri tiktu pie biļetēm, diemžēl šodien būs vīlušies. Piletilevi biļetes nav integrētas mūsu sistēmā, kas nozīmē, ka mums ir jāizdrukā katra biļete manuāli pie kasēm”: atzina muzeja servisa vadītājs Hermanis Millers.

Igaunijas Jūras muzejam veidojot savu e-veikala biļešu tirdzniecību, šī situācija gan drīzumā tiks labota un trūkumi tiks novērsti.

Kādas izmaiņas ienesa pašapkalpošanās stends?

2023. gadā Igaunijas Jūras muzejs ir izvirzījis sev mērķi sasniegt 320 000 apmeklētāju skaitu. Lai nodrošinātu patīkamu un ātrāku apkalpošanas pieredzi, viņi jau ir ieguldījuši līdzekļus vienā pašapkalpošanās tirdzniecības vietā Jūras muzejā.

Pašapkalpošanās stends atrodas netālu no biļešu tirdzniecības stenda un pieņem karšu maksājumus, tostarp bezkontakta maksājumus. Lai gan apmeklētāji arī turpmāk biļešu iegādi apvienos ar informācijas jautāšanu pārdevējiem, tomēr garāku rindu gadījumā varēs izmantota pašapkalpošanās tirdzniecības vietu.

Pašapkalpošanās stenda lielākās priekšrocības:

  • Lietotāja interfeiss četrās valodās: igauņu, angļu, krievu un somu;
  • Var norēķināties var ar parasto bankas karti, kā arī bezkontakta veidā;
  • Kases sistēmu (CompuCash) var integrēt ar Scoro darbplūsmas programmatūru, lai pieņemtu un apstrādātu ienākošās rezervācijas;
  • Pašapkalpošanās stenda lietotāja saskarne ir vienkārša un saprotama;
  • Kases sistēmas administrators viegli var izveidot jaunus vai mainīt esošo produktu nosaukumus un cenas.

Pašapkalpošanās stends noteikti neaizstāj labu darbinieku, bet spēj uzlabot piekļuvi muzejam un samazināt rindas.

Lai iegūtu plašāku informāciju un saņemtu piedāvājumu, sazinieties ar mums.