Restorānu bizness ir skarbs; ir vairāki iemesli, kāpēc daži restorāni gūst panākumus, bet daudziem tas neizdodas. Viens no neveiksmju iemesliem ir nepareiza restorāna izveide. Paaugstināta konkurence un labākie restorānu ceļveži nosaka, vai restorāns var “izdoties”. Papildus izsmalcinātu ēdienu pasniegšanai un patīkamas atmosfēras radīšanai ir obligāti jārūpējas arī par organizatorisko pusi. Acīmredzami, ka cilvēki dodas uz restorānu, lai nobaudītu ēdienu, bet atgriežas, pateicoties izcilai klientu apkalpošanai. Kā restorāniem palielināt klientu apmierinātību un kāda loma ir CompuCash, lai palīdzētu restorāniem uzlabot klientu apmierinātību?
1. Virtuve un zāle “nerunā” viena ar otru
Saziņai starp pavāriem un viesmīļiem jābūt pēc iespējas saskanīgai un ātrai. Tādējādi ir iespējams informēt klientus par iespējamiem kavējumiem ēdiena pasniegšanā vai par to, ka ēdienkartē nav pieejams kāds ēdiens, jo trūkst sastāvdaļu. CompuCash virtuves ekrāna sistēma uzreiz parāda pavāriem visus pasūtījumus, un viņi var informēt viesmīļus par pasūtījuma izgatavošanas gaitu.
2. Pasūtījumi tiek sajaukti vai tiek pieņemti nepareizi
Ir sarūgtinoši, ja pēc ilgas gaidīšanas klientiem tiek pasniegts nepareizs ēdiens. Tas ir neērti gan klientam, gan restorānam, un tiek tērēti abu pušu nervi, turklāt tiek iedragāts klienta viedoklis par restorānu. Lai tā nenotiktu, restorānu īpašniekiem un vadītājiem jāieviešs labi funkcionējoša pasūtīšanas sistēma, kas ļauj viesmīļiem pieņemt pasūtījumus tieši no galdiem, atzīmēt īpašas klientu vēlmes un ātri nosūtīt pasūtījumus uz virtuvi. CompuCash var piedāvāt restorānu POS mobilo risinājumu, kas strādā gan uz Android, gan iOS lietotājiem.
3. Pārāk ilga gaidīšana
Restorāna apmeklētāju vienmēr kaitina ilgs gaidīšanas laiks. Restorāna un ēdiena gaidīšanas laiku var ievērojami saīsināt, ja viesmīļi var pieņemt pasūtījumus no vairākiem galdiņiem vienlaikus, bez nepieciešamības doties turp un atpakaļ uz virtuvi. Vienlaikus pavāri var labāk plānot un noteikt prioritātes ēdienu gatavošanā. CompuCash mobilās lietotnes un virtuves ekrāna izmantošana ir viens no veidiem, kā restorānu īpašnieki var krasi saīsināt gaidīšanas laiku un nodrošināt plūdenu saziņas procesu virtuves personālam ar viesmīļiem.
4. Maksājumu etiķete
Tiek uzskatīts par sliktu restorāna etiķeti, ja viesmīļi sniedz klientam rēķinu, tiklīdz klients ir beidzis ēst. Tomēr ir arī nepatīkami, ja klientiem nākas meklēt apkalpojošo personālu, lai atnestu viņiem rēķinu. Vislabāk būtu, ja viesmīļi novērtētu, kad klienti vēlas dalīt rēķinu savā starpā vai izmantot dažādas norēķinu metodes, lai to apmaksātu. CompuCash ne tikai var palīdzēt restorāniem un kafejnīcām apvienot dažādas maksājumu veidus vienam galdiņam, bet arī drukāt un parādīt rēķinus dažādās valodās, nodrošinot augstāku klientu apkalpošanas līmeni.
5. Personalizēta pieskāriena trūkums
Lielisks viesmīlis apkalpos katru klientu ar personalizētu attieksmi, pievērsīs viņam uzmanību un iztaujās klientu kā viņiem patika ēdiens. Tas ne tikai atstāj paliekošu iespaidu, bet arī sniedz nenovērtējamu informāciju par to, kā attiecīgā ēdināšanas iestāde var uzlabot savu apkalpošanu un ēdienu. Viens no lieliskiem veidiem, kā atalgot klientus ar personīgāku attieksmi, ir piešķirt viņiem lojalitātes kartes.
6. Pārpratumi var atstāt sliktu iespaidu
Diemžēl pienāks brīdis, kad klientam un restorāna darbiniekiem būs domstarpības. Lai izvairītos no šādiem pārpratumiem, restorānu īpašnieki savos restorānos var uzstādīt videokameras, lai spētu no malas novērtē un atrisināt problēmsituācīju. Videokameras iespējams integrēt ar CompuCash POS sistēmu. Vadītāji varēs sekot līdzi notiekošajam tekošajā laikā ar viedtālruņa vai planšetdatora palīdzību.
7. Datu gudra izmantošana labāku lēmumu pieņemšanai
Lai gan augstas noslodzes periodos klienti saprot, ka restorāni mēdz kļūdīties un kavēšanās ir neizbēgama. Tomēr tā nav viņu problēma. Par to, lai viss notiktu pareizi, ir atbildīgas pats restorāns. Izmantojot CompuCash vadības paneli, restorāns var atklāt periodus, kad ir vislielākais apmeklētāju skaits un plānot, ka vairāk darbinieku piesaistīt šajās stundās. Restorānu un kafejnīcu īpašnieki var iegūt ātru un vizualizētu pārdošanas pārskatu ar web bāzes backofisu compucash5.com. Katram restorāna apmeklējumam jābūt nelielai greznībai, kur ēdiens, atmosfēra un apkalpošana nav tikai ēšanai, bet vesala pieredzei. Pati pieredze ir būtiska ne tikai klientu apkalpošanas uzlabošanai, bet arī tam, lai šie klienti atgrieztos no reizes uz reizi.
Vēlaties paaugstināt Jūsu restorāna apkalpošanas līmeni?
Sazinieties ar mums +371 26882932 vai sales@compucash.lv