CompuCash vispārīgie noteikumi un nosacījumi
1. DEFINĪCIJAS
- Līgums ir līgums starp CompuCash AS (turpmāk tekstā – CompuCash) un Klientu (turpmāk tekstā – arī Puse vai kopā – Puses) par kases aparātu, darba laika vai piekļuves kontroles sistēmu licencēšanu vai servera, nomas, līgumu slēgšanas, uzturēšanas vai konsultāciju pakalpojumu sniegšanu, vai jebkurš cits līgums starp Pusēm, ieskaitot visus tā pielikumus, uz ko attiecas šie vispārīgie noteikumi un papildu nosacījumi.
- Produkti ir CompuCash produkti un pakalpojumi, ko CompuCash ir izstrādājis vai piegādājis, tostarp programmatūra, aparatūra, saskarnes un atbalsta pakalpojumi, kas sniegti saistībā ar to darbību.
- Klients ir juridiska persona, kas noslēdz līgumu ar CompuCash par 1.1. punktā minēto produktu un pakalpojumu piegādi.
- Galīgais klients ir Klienta klients, par kuru produktā ir ievadīta personalizēta informācija (piemēram, vārds, e-pasta adrese, tālruņa numurs).
- Noteikumi un nosacījumi ir šie CompuCash vispārīgie noteikumi un nosacījumi.
- Nosacījumi ir jebkādi papildu nosacījumi CompuCash produktu un pakalpojumu izmantošanai, kas ir rakstiski izklāstīti Līgumos vai CompuCash izrakstītajos rēķinos, vai e-pasta sarakstē.
- Cenrāži ir CompuCash izveidotie cenrāži par tehniskās apkopes un konsultāciju pakalpojumu sniegšanu, kas ir pieejami https://compucash.lv/price-list/.
- Uzturēšanas un konsultāciju pakalpojumi ir CompuCash sniegtie pakalpojumi, kas saistīti ar aparatūras un programmatūras uzturēšanu un ekspluatāciju.
- CompuCash produktu nomas pakalpojumi ir pakalpojumi, kuros CompuCash ļauj Klientam uz ierobežotu laiku izmantot CompuCash izstrādāto programmatūru, un nomas pakalpojums var ietvert arī programmatūru saskaņā ar jebkuriem Noteikumiem.
- Servera pakalpojumi ir pakalpojumi, kuros CompuCash izmanto tā administrētu serveri, lai izvietotu Klienta datus, kas tiek ģenerēti, izmantojot CompuCash produktus un pakalpojumus.
- Puses kopā attiecas uz Klientu un CompuCash.
- CompuCash darbinieku darba laiks ir darba dienās no plkst. 9:00 līdz 18:00.
- Lietotājs ir Klienta darbinieks (pārdevējs, kasieris), kuru Klients ir pilnvarojis lietot Produktu saskaņā ar tā iekšējiem noteikumiem.
- Žurnāls galvenokārt ir elektronisks dokuments, kurā Lietotājs par katru sistēmas darbības traucējumu norāda kļūdas situācijas raksturu, kļūdas ziņojumu, notikuma laiku un Lietotāja darbību pirms un pēc kļūdas notikuma.
- Pārdošanas procesa traucējumi ir situācija, kad Lietotājs nevar reģistrēt pārdošanas darījumus, ievadīt nepieciešamos datus, nosūtīt nepieciešamos datus uz ERP vidi (piemēram, lai ģenerētu algas par darba stundām), izdrukāt kases čeku un/vai veikt karšu maksājumus (piemērojams tikai tad, ja karšu maksājumu apstrādes traucējumi nav saistīti ar trešajām personām).
- Pārdošanas vieta ir Līgumā norādītā vieta, kurā Klients izmanto CompuCash produktus un pakalpojumus, lai reģistrētu (pārdošanas) darījumu. Pārdošanas vieta var būt mobila. Klientam var būt vairāki tirdzniecības punkti.
- Apkopes pakete reglamentē nosacījumus, kas piemērojami CompuCash produktiem darba laikā un ārpus darba laika. 8/5 nozīmē pakalpojumu sniegšanu parastajā darba laikā, savukārt 14/7 nozīmē pakalpojumu sniegšanu visās nedēļas dienās no plkst. 8:00 līdz 22:00. 24/7 nozīmē pakalpojumu sniegšanu visu diennakti visās nedēļas dienās.
- Attālinātā apkope ir palīdzība, kas tiek sniegta CompuCash produktu un pakalpojumu izmantošanā, izmantojot tālruni vai internetu, izmantojot attiecīgus tehnoloģiskos risinājumus.
2. KLIENTA TIESĪBAS
- Saņemt konsultācijas vai tehniskās apkopes atbalstu CompuCash produktiem un pakalpojumiem saskaņā ar līguma nosacījumiem, tehniskās apkopes paketi un šiem noteikumiem.
- Saņemt jaunas programmatūras versijas un versiju atjauninājumus saskaņā ar līguma nosacījumiem un uzturēšanas paketi. CompuCash pārstāvja veikta versiju instalēšana uz vietas ir maksas pakalpojums saskaņā ar cenrādi, un kopējās izmaksas ir atkarīgas no pavadītā laika uz vietas.
- Pieprasīt ātru kļūdu novēršanu, kas radušās Produkta lietošanas laikā un saņemt kārtējās apkopes un konsultāciju pakalpojumus saprātīgā termiņā. Saprātīgs termiņš ir atkarīgs no jautājuma vai problēmas rakstura.
- Parastā darba laikā divu stundu laikā saņemt konsultācijas vai attālinātu tehnisko apkopi, kas saistīta ar Produkta būtisko funkciju izmantošanu. Ja paziņojums tiek nosūtīts darba dienas beigās un pārdošanas process netiek traucēts, tehniskās apkopes un konsultāciju pakalpojumu sniegšana turpināsies nākamās darba dienas rītā. Ja būs pamatota nepieciešamība, CompuCash apņemsies izlabot kļūdu Klienta atrašanās vietā un īpaši saskaņotā laikā. Vietas apmeklējumi ir maksas pakalpojums saskaņā ar cenrādi, ja vien nav panākta cita vienošanās. Ja paziņojums tiek nosūtīts darba dienas beigās (no plkst. 15:00 līdz 18:00 pirmdienās un piektdienās, izņemot svētku dienas) un netiek traucēts pārdošanas process, CompuCash var sākt vai atsākt darbu nākamās darba dienas rītā.
- Ja Klientam saskaņā ar Līgumu ir tiesības uz atbilstošu tehniskās apkopes paketi un pārdošanas process ir traucēts ārpus darba laika vai svētku dienās, pieprasīt attālinātu tehnisko apkopi kļūdas novēršanai divu stundu laikā pēc attiecīgā paziņojuma nodošanas uz atbalsta tālruni. Nepieciešamības gadījumā CompuCash apņemas labot kļūdu Klienta atrašanās vietā un, saskaņā ar īpašu vienošanos, arī ārpus darba laika. Vietas apmeklējumi ir maksas pakalpojums saskaņā ar cenrādi.
- Ja CompuCash neveic darbu saskaņā ar līguma nosacījumiem, pieprasiet CompuCash samaksāt līgumsodu Klienta ikmēneša maksājuma apmērā. Līgumsods netiks piemērots, ja kavējums, par kuru ir atbildīga CompuCash radies tāpēc, ka Klients nav sniedzis Izpildītājam darbu veikšanai nepieciešamo informāciju vai nav nodrošinājis pietiekamu piekļuvi Produkta apkalpošanai, vai Klientam ir nenokārtotas parādsaistības, vai Klients nav savlaicīgi veicis līgumā noteiktos maksājumus.
3. KLIENTA PIENĀKUMI
- Pasūtīt darbu pa e-pastu vai parastajā darba laikā (no plkst. 9:00 līdz 18:00 no pirmdienas līdz piektdienai, izņemot svētku dienas) pa tālruni saskaņā ar CompuCash tīmekļa vietnē pieejamo kontaktpersonu un to kompetences jomu sarakstu. Ārpus darba laika zvani tiek novirzīti dežūrējošiem tehniķiem. Steidzami darbi, kas saistīti ar iejaukšanos pārdošanas procesā vai tā pārtraukšanu, ir jāpasūta pa tālruni, lai nodrošinātu ātru reakciju.
- Samaksājiet uzņēmumam CompuCash pienākošās summas saskaņā ar vienošanos un rēķinā norādītajā termiņā.
- Iespēju robežās sniegt CompuCash darbam nepieciešamo informāciju, nosūtot to pa e-pastu, un nodrošināt piekļuvi CompuCash produktiem un pakalpojumiem, ciktāl tas nepieciešams apkopes veikšanai. Jebkuri kļūdas ziņojumi, tostarp ziņojumi svešvalodā, ir jāieraksta žurnālā (izņemot gadījumus, kad ziņojuma parādīšanas laiks ir pārāk īss, lai tos varētu pierakstīt).
- Informēt CompuCash par klienta kontaktpersonas nomaiņu vai jebkādām izmaiņām tās datos.
- Piecu darba dienu laikā pēc darba pabeigšanas rakstiski iesniegt sūdzības par darba kvalitāti. Par sūdzībām, kas iesniegtas pēc šī termiņa, CompuCash var pieprasīt Klientam samaksāt par paveikto darbu saskaņā ar cenrādi.
- Izmantot Izpildītāja apstiprinātu aprīkojumu un programmatūru.
- Maksāt par CompuCash produktiem un pakalpojumiem saskaņā ar Līgumu (ikmēneša abonements) vai, ja tiek pasūtīti papildu pakalpojumi, saskaņā ar cenrādi.
- Apmaksātie darbi ietver:
- uzturēšanu uz vietas ārpus parastā darba laika un papildu apmācības sesijas (izņemot īsas instrukcijas vai konsultācijas pa tālruni);
- uzturēšanu uz vietas, kas ir tieši saistīta ar Klienta darbību vai bezdarbību;
- par objektu apmeklējumiem ārpus Rīgas pilsētas Klients maksā par darba laiku un nobraukumu, bet pilsētas robežās nobraukums netiek rēķināts;
- rezerves daļas iekārtām pēc garantijas termiņa beigām un jebkuras patērējamās daļas;
- apkope, kas saistīta ar nepareizu vai nolaidīgu Produkta lietošanu;
- aprīkojuma remonts pēc garantijas termiņa beigām vai ja to nav uzstādījis CompuCash.
- Nodrošināt sistēmas risinājumu vai paroļu konfidencialitāti, kas uzzinātas darba gaitā.
- vismaz 30 kalendārās dienas iepriekš informēt CompuCash par nodomu pārtraukt Produkta lietošanu, izmantojot formātu, ko var atveidot rakstiski.
4. COMPUCASH TIESĪBAS
- Pieprasīt savlaicīgu visu maksu un maksājumu samaksu saskaņā ar termiņiem, kas norādīti rēķinos, kuri ir izsniegti un nav apstrīdēti.
- Izrakstīt e-rēķinus saskaņā ar Likumu par grāmatvedību.
- Atteikties veikt darbu, ja Klients kavē maksājumu veikšanu vai kavē tam izrakstīto rēķinu apmaksu.
- Atteikties remontēt iekārtas, ko nav piegādājis CompuCash, vai veikt jebkādus apkopes darbus, kas nav tieši saistīti ar CompuCash produktiem un pakalpojumiem.
- Pieprasīt, lai Klients nodrošina attālinātu tehnisko apkopi, ja to ļauj tehniskās iespējas.
- Pieprasīt novecojušu iekārtu vai programmatūras nomaiņu, ja tās nevar nodrošināt pienācīgu sistēmas darbību.
- Ja CompuCash nepiekrīt Klienta sūdzībām par darba kvalitāti, tas var pieprasīt, lai darbu novērtē apstiprināti eksperti. Ja sūdzības izrādās nepamatotas, Klients sedz šāda novērtējuma izmaksas.
- Palielināt līgumā noteiktās maksas un atlīdzību reizi gadā, par to informējot Klientu vismaz 30 dienas pirms spēkā stāšanās dienas.
- Pieprasīt samaksu par darbiem, kas nav saistīti ar kļūdu novēršanu, tostarp licenču atkārtotu uzstādīšanu vai jebkādām citām uzstādīšanas darbībām.
- Ierobežot programmatūras lietošanu vai ieviest informatīvus paziņojumus programmatūrā, ja Klientam ir kavēti rēķini.
5. COMPUCASH PIENĀKUMI
- Nodrošināt nepieciešamo resursu (speciālistu, informācijas, sakaru un transporta līdzekļu) pieejamību un sasniedzamību.
- Ar Produktu saistītu problēmu gadījumā nodrošināt konsultāciju, attālinātas tehniskās apkopes vai palīdzības dienesta pakalpojumu sniegšanu saprātīgā termiņā.
- Nodrošināt sistēmas risinājumu vai darba gaitā apgūto paroļu konfidencialitāti.
6. LĪGUMA NOTEIKUMU SPĒKĀ ESAMĪBA
- Noteikumi, nosacījumi un cenrādis attiecas uz visiem Klientiem un Lietotājiem, kas izmanto attiecīgo pakalpojumu saskaņā ar Līgumu.
- Ja Noteikumi un nosacījumi ir pretrunā, noteicošie ir Noteikumi. Ja Noteikumi un nosacījumi ir pretrunā ar Līgumu starp Pusēm, noteicošais ir Līgums.
- Ja Klients ļauj Lietotājiem izmantot pakalpojumus saskaņā ar Līgumu starp Klientu un CompuCash, tam ir jāpārliecinās, ka Lietotāji ir izlasījuši un akceptējuši Noteikumus un nosacījumus.
- CompuCash var vienpusēji grozīt Noteikumus, Nosacījumus un cenrādi bez Klienta piekrišanas vai nepieciešamības parakstīt Līguma pielikumu.
- CompuCash informēs Klientu par jebkādām izmaiņām Noteikumos, Nosacījumos un/vai cenrādī, kas tieši ietekmē Klienta Līguma nosacījumus par CompuCash produktiem vai pakalpojumiem un/vai ikmēneša rēķinus vismaz 30 kalendārās dienas iepriekš.
- Ja Klients minētās izmaiņas nepieņem, tas var pārtraukt attiecīgās līgumattiecības ar CompuCash 30 kalendāro dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas, taču šāda rīcība neatbrīvo Klientu no visu neizpildīto līgumsaistību izpildes. Ja Klients 30 kalendāro dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas nepārtrauc līgumu, tiek uzskatīts, ka tas ir klusējot piekritis izmaiņām, un grozītie Noteikumi, nosacījumi un cenrādis tiks piemēroti visiem līgumiem starp CompuCash un Klientu.
7. SPĒKĀ STĀŠANĀS UN IZBEIGŠANA
- Par katru konkrēto pakalpojumu CompuCash un Klients noslēdz līgumu, kurā iekļauti Noteikumi, nosacījumi un cenrādis, ko paraksta abas Puses. Līgums stājas spēkā, tiklīdz to ir parakstījušas abas Puses. Ciparu formātā (elektroniski) parakstīti Līgumi jānosūta otrai Pusei pa e-pastu.
- Klients jebkurā laikā var izbeigt beztermiņa Līgumu, par to paziņojot 30 kalendāro dienu laikā, ja vien Līgumā nav noteikts citādi.
- CompuCash var vienpusēji izbeigt Līgumu, brīdinot Klientu vismaz 30 kalendārās dienas iepriekš, ja:
- CompuCash Klientam izrakstītie rēķini kavējas vismaz 30 dienas;
- tehnisku iemeslu dēļ, no CompuCash neatkarīgu iemeslu dēļ vai citu pamatotu iemeslu dēļ pakalpojumu sniegšana saskaņā ar Līgumu vai citu līgumsaistību izpilde ir kļuvusi neiespējama vai ir būtiski apgrūtināta;
- kļūst skaidrs, ka, ņemot vērā pastāvošos apstākļus un abu pušu intereses, nav sagaidāms, ka CompuCash varētu turpināt pildīt līgumsaistības.
8. INTELEKTUĀLĀ ĪPAŠUMA TIESĪBAS, KAS SAISTĪTAS AR COMPUCASH PRODUKTIEM
- CompuCash produktu programmatūras autortiesības, ko Klientam ir atļauts izmantot, pieder CompuCash. CompuCash apliecina, ka intelektuālā īpašuma tiesības, kas saistītas ar programmatūru, pieder tikai CompuCash un nav kopīgas ar attiecīgā darba autoriem vai līdzautoriem, un ka minētās tiesības nav nodotas trešām personām.
- Noslēdzot licences līgumu, Klients iegūst neekskluzīvu licenci, kas ļauj Klientam izmantot programmatūru, neskarot CompuCash tiesības licencēt programmatūru trešajām personām.
- Klients var nodot programmatūras licenci trešajām personām, par kurām netiek uzskatīti Lietotāji, tikai ar CompuCash rakstisku piekrišanu.
- Klients nedrīkst modificēt, reproducēt vai izplatīt programmatūru vai kā citādi pārkāpt CompuCash intelektuālā īpašuma tiesības.
- Klients var izmantot programmatūru neierobežotu laiku, kamēr tas maksā ikmēneša abonēšanas maksu. Pēc Līguma termiņa beigām Klients nedrīkst turpināt lietot programmatūru, pat ja nav noteikti tehnoloģiski lietošanas ierobežojumi.
- CompuCash var vienpusēji apturēt vai izbeigt Līgumu un noteikt ierobežojumus CompuCash produktu un pakalpojumu izmantošanai, ja Klienta maksājums CompuCash kavējas vairāk nekā 14 dienas, kas tiek uzskatīts par būtisku Līguma pārkāpumu.
- CompuCash var vienpusēji apturēt vai izbeigt Līgumu un noteikt ierobežojumus CompuCash produktu un pakalpojumu izmantošanai, ja Klienta datubāzi izmanto cita Klienta POS sistēma, kuras maksājums CompuCash kavējas vairāk nekā 14 dienas, kas uzskatāms par būtisku Līguma pārkāpumu.
- Ja trešā persona liedz Klientam izmantot no licences līguma izrietošās tiesības vai pārkāpj šīs tiesības, Klientam par to nekavējoties jāinformē CompuCash, kam tad jāveic visi nepieciešamie pasākumi, lai Klients varētu izmantot savas līgumā noteiktās tiesības un izbeigtu Klienta tiesību pārkāpumu.
9. NEPĀRVARAMAS VARAS APSTĀKĻI UN NEATRISINĀMAS PROBLĒMAS
- Līgumsaistību neizpilde vai nepienācīga izpilde nav uzskatāma par Līguma pārkāpumu, ja to izraisījusi nepārvarama vara vai neatrisināmas problēmas.
- Nepārvarama vara nozīmē no Pusēm neatkarīgus apstākļus, kas kavē vai padara neiespējamu līgumsaistību izpildi un kurus Puse nevarēja paredzēt Līguma parakstīšanas vai ārpuslīgumisko saistību noteikšanas brīdī vai pārvarēt šādu apstākli.
- Neatrisināma problēma ir standarta programmatūras, aparatūras vai abu kopā nepareiza darbība, kas kavē Līguma pienācīgu izpildi.
10. ATBILDĪBA
- Klients var izmantot pakalpojumus pats vai atļaut to darīt Lietotājiem. Jebkurā gadījumā Klients joprojām ir atbildīgs pret CompuCash par visu saistību, kas izriet no Līguma, kas noslēgts ar CompuCash, pienācīgu izpildi.
- Neizpilde ir attaisnojama un nerada nekādu atbildību, ja tā radusies nepārvaramas varas apstākļu dēļ.
- Klients ir atbildīgs pret CompuCash par savu saistību neizpildi vai nepienācīgu izpildi.
- Ja Klientam ir pretenzijas par CompuCash pakalpojumiem vai darbu, tam ir jāiesniedz CompuCash pieprasījums par minēto pakalpojumu vai darbu trūkumu novēršanu, pēc kā CompuCash izpildīs šo pieprasījumu.
- CompuCash būs atbildīgs par jebkādiem tiešiem materiālajiem zaudējumiem, kas nepamatoti nodarīti Klienta aparatūrai, ja par to ir rakstisks pierādījums. CompuCash nav atbildīgs par negūtiem ieņēmumiem vai nemateriāliem zaudējumiem. CompuCash neatbild par zaudējumiem, kas radušies datubāzes vai programmas daļējas vai pilnīgas iznīcināšanas dēļ.
- CompuCash neatbild Klientam vai trešajām personām par sekām, kas radušās, Klientam lietojot tās produktus vai pakalpojumus vai veicot jebkādas ar to saistītas darbības.
- CompuCash nav atbildīgs par jebkādiem kavējumiem vai traucējumiem saistību izpildē, kas radušies no tā neatkarīgu apstākļu dēļ.
- Ja tiek kavēta līgumsaistību izpilde, cietusī Puse var pieprasīt vainīgajai Pusei samaksāt kavējuma naudu līdz 0,2% (nulle komats divi procenti) no kavētās summas par katru nokavēto dienu līdz pilnīgai un pienācīgai saistību izpildei.
- Līgumsaistību neizpilde vai nepienācīga izpilde nav uzskatāma par Līguma pārkāpumu, ja tā radusies nepārvaramas varas vai neatrisināmas problēmas dēļ.
11. PAZIŅOJUMI
- Visi paziņojumi starp Pusēm tiks paziņoti otrai Pusei rakstiski pa e-pastu vai ierakstītā vēstulē, vai vēstulē, kas personīgi nodota Puses pārstāvim, kuram jāparaksta piegādes pavadzīme, izņemot gadījumus, kad šādi paziņojumi ir informatīvi (tostarp paziņojumi, kas pa tālruni vai mutiski paziņoti Izpildītāja tehniskās apkopes brigādei) un nerada otrai Pusei tiesiskas sekas.
- Puses apņemas nodrošināt, ka to e-pasta adreses, kas norādītas Līgumā, vienmēr ir derīgas un darbojas.
- Paziņojums tiek uzskatīts par piegādātu, ja:
- tas ir piegādāts tā, ka saņēmējs paraksta piegādes paziņojumu;
- tas ir nosūtīts ierakstītā vēstulē no pasta nodaļas uz otras Puses norādīto adresi un kopš nosūtīšanas ir pagājušas piecas (5) kalendārās dienas;
- tas ir nosūtīts pa e-pastu un otra Puse ir apstiprinājusi tā saņemšanu vai kopš nosūtīšanas ir pagājušas trīs (3) kalendārās dienas.
12. DATU APSTRĀDE
- Līguma mērķiem CompuCash apstrādās Klienta un/vai tā galapatērētāju datus (turpmāk “Dati”) tikai kā pilnvarots datu apstrādātājs, lai risinātu Klienta problēmas saistībā ar produkta lietošanu. CompuCash neiesaistās datu vākšanā no Klienta vai Lietotājiem pēc savas iniciatīvas.
- Parakstot Līgumu vai pasūtot pakalpojumu, Klients pilnvaro CompuCash apstrādāt datus.
- Parakstot Līgumu, Klients apliecina, ka ir saņēmis Lietotāju piekrišanu Datu apstrādei un ir pilnvarots nodot Datus CompuCash pakalpojuma sniegšanas nolūkā.
- Klients savos iekšējos noteikumos noteiks datu vākšanas un apstrādes kārtību, kā arī ar to saistītās darbinieku tiesības un pienākumus.
- Klients nedrīkst aizliegt CompuCash apstrādāt Datus, jo tas padarītu pakalpojuma sniegšanu Klientam neiespējamu. Visus Datus produktā ievada Klients, kurš ir atbildīgs par to pareizību, izmantošanu un drošu apstrādi.
- Klients un Lietotāji apņemas nodrošināt, ka visas iekārtas (datori u.tml.), ko Klients izmanto CompuCash pakalpojumu izmantošanai, ir drošas.
- CompuCash var izmantot datus saskaņā ar tiesību aktu noteikumiem un bez Klienta īpašas piekrišanas Līguma izpildes vai izpildes nodrošināšanas nolūkā, lai:
- identificētu Klientu un tā pārstāvi;
- sniegt pakalpojumus Klientam vai veikt ar tiem saistītas darbības, kas ir nepieciešamas;
- nodrošinātu Klientam apkopi un konsultācijas un novērstu jebkādus darbības traucējumus;
- aprēķināt pakalpojumu maksu vai sastādīt un nosūtīt Klientam paziņojumus un rēķinus saistībā ar Līgumu;
- sūtīt Klientam paziņojumus par Līgumu un/vai pakalpojumiem, ciktāl tas nav saistīts ar Datu izmantošanu mārketinga mērķiem;
- Līgumā ir norādīta Klienta e-pasta adrese, uz kuru var tikt nosūtīti jaunumi, un Klients jebkurā laikā var pārtraukt to saņemšanu, noklikšķinot uz attiecīgās pogas jaunumos;
- reģistrēt uzņēmējdarbības un pakalpojumu operācijas un iesaistīties datu nosūtīšanā komerciālos nolūkos (tostarp nosūtīšanā revidentiem);
- ierakstīt un saglabāt telefonsarunas starp CompuCash un Klientu vai Lietotāju, lai ierakstus izmantotu kā pierādījumu Pušu nodomiem vai darījumiem un nodrošinātu labāku pakalpojumu sniegšanu Klientam.
- CompuCash Līguma mērķiem var izmantot šādus datus:
- pamatinformāciju par Klientu: Klienta nosaukums, reģistrācijas numurs, adrese, e-pasta adrese, tā pārstāvja vārds, uzvārds un e-pasta adrese, Lietotāja nosaukums, kontaktinformācija (t. sk. tālruņa vai faksa numurs, reģistrācijas adrese, e-pasta adrese);
- informācija par Klienta parakstītajiem līgumiem un iesniegtajiem pasūtījumiem, kontaktinformācija par kontaktpersonām, informācija par rēķiniem un saistītā informācija (maksājumu dati vai tamlīdzīgi);
- detalizēti dati par to, kā Klients izmanto pakalpojumus, un dati par termināliem, ko Klients izmanto pakalpojumu izmantošanai;
- šajā punktā sniegtais Datu saraksts nav izsmeļošs, kas nozīmē, ka CompuCash var apstrādāt šajā punktā neminētus Datus, lai izpildītu Līgumu vai sniegtu pakalpojumus.
- CompuCash nodrošinās Klienta un Lietotāju datu konfidencialitāti. CompuCash var pārsūtīt Datus tikai likumā noteiktajos gadījumos.
- CompuCash glabās Datus tik ilgi, cik nepieciešams, lai nodrošinātu līguma izpildi un Datu izmantošanas mērķu sasniegšanu, un/vai tik ilgi, cik to nosaka tiesību akti.
- Klientam vai Lietotājam ir tiesības saņemt no CompuCash informāciju par par viņu savākto Datu izmantošanu likumā noteiktajā apjomā un kārtībā.
13. GARANTIJA
- CompuCash garantē Klientam, ka tās produkti darbojas saskaņā ar lietošanas instrukciju un noteikto specifikāciju.
- Iekārtām un izstrādājumiem, uz kuriem neattiecas regulārais garantijas termiņš, CompuCash nodrošina vismaz trīs mēnešu garantiju pēc remonta (remontētajai detaļai).
14. MAKSĀJUMI UN NORĒĶINI
- Šajos noteikumos minēto produktu un pakalpojumu izmaksas ir norādītas Līgumā, cenrādī vai Pušu rakstiskā vienošanās.
- Maksājumi par ikmēneša abonementiem parasti jāveic līdz katra mēneša beigām saskaņā ar rēķiniem vai e-rēķiniem, ko izrakstījis Izpildītājs, vai līdz rēķinā norādītajam datumam. Darbus, uz kuriem neattiecas noteiktā uzturēšana, Pasūtītājs apmaksā saskaņā ar CompuCash cenrādi.
- Ja Līguma izpildes laikā rodas nepieciešamība koriģēt darbu apjomu, Puses noslēdz rakstisku vienošanos par kopējo izmaksu saskaņošanu ar koriģēto apjomu. Ja Puses nespēj vienoties par darba apjoma un izmaksu pielāgošanu, Klients var atkāpties no Līguma, vienlaikus kompensējot CompuCash visus izdevumus, kas CompuCash radušies saistībā ar darba veikšanu uz atkāpšanās brīdi.
- Ja CompuCash pārstāvim bez pamatota iemesla tiek pieprasīts veikt objekta apmeklējumu, Klients sedz visas izmaksas, kas saistītas ar apmeklējumu un jebkuru darbu, kas veikts saskaņā ar CompuCash cenrādi.
15. DAŽĀDI PASĀKUMI
- Šī noteikumu redakcija stājas spēkā 2024. gada 1. decembrī un padara spēkā neesošus visus iepriekšējos noteikumus un nosacījumus par CompuCash uzturēšanas un konsultāciju pakalpojumu, noteikumus un nosacījumus par CompuCash sistēmu nomu, noteikumus un nosacījumus par CompuCash piekļuves kontroles (un/vai darba laika pārvaldības) sistēmu uzturēšanu, kā arī noteikumus un nosacījumus par CompuCash serveru pakalpojumiem.
- Līgumam piemēro Latvijas Republikas tiesību aktus.
- Visos jautājumos, kurus neregulē Līgums, Noteikumi un nosacījumi, Puses vadīsies pēc tiesību aktiem un godprātības un saprātīguma principiem.
- Jebkādi strīdi, kas rodas saistībā ar līguma izpildi, pirmkārt un galvenokārt tiek risināti sarunu ceļā. Ja vienošanās nebūs panākta, strīdi tiks nodoti izskatīšanai Rīgas Šķīrējtiesā.
- Neviena no Pusēm nedrīkst nodot savas šajā līgumā noteiktās tiesības vai pienākumus trešām personām bez otras Puses rakstiskas piekrišanas.