Actions panel is visible once the user has logged into the POS.
Waiter
1 – Cash in is used when cash is inserted into the cash drawer outside sales2 – Cash out is used when cash is taken out of the cash drawer, for example when ending a shift3 – Button to end waiter shift
4 – Access to users current shift information
5 – Access to payments report for opened user or POS shift
POS
1 – Reset invoices will delete all unsent invoices, should only be used after consulting Ektaco Support
2 – Refresh data is used to download new info, this has to be done to see any changes(buttons, products, discounts etc).
3 – Button to end POS shift
4 – Options to disconnect POS connection, will disconnect the POS from company database
Hardware
All external devices connected to the POS are listed, also new hardware like printers, scanners or bank terminals can be added from there.
Terminal
Actions for bank terminal like managing recent bank transactions can be done under terminal. Additionally the IP address for the bank terminal can be set.
History
Under history there’s an option to print previous invoice receipt. Additionally, when user group allows an extended history for printing receipts will be available.
Info
Info is only visible when the user is logged out.
Info displays general information about the POS such as the company and the software versions.
Examples
Example 1: Refreshing POS data
Pārvaldīt piekrišanu
Lai nodrošinātu vislabāko pieredzi, mēs izmantojam tādas tehnoloģijas kā sīkdatnes, lai saglabātu un/vai piekļūtu ierīces informācijai. Piekrišana šīm tehnoloģijām ļaus mums apstrādāt tādus datus kā pārlūkošanas uzvedība vai unikālo ID šajā vietnē. Nepiekrišana vai atsaukšana var nelabvēlīgi ietekmēt noteiktas funkcijas.
Nepieciešams
Always active
Tehniskā uzglabāšana vai piekļuve ir absolūti nepieciešama likumīgam mērķim, lai nodrošinātu abonenta vai lietotāja skaidri pieprasīta konkrēta pakalpojuma izmantošanu, vai tikai ar mērķi veikt saziņas pārraidi elektronisko sakaru tīklā.
Pēc izvēles
Tehniskā uzglabāšana vai piekļuve ir nepieciešama likumīgam nolūkam, lai saglabātu preferences, kuras abonents vai lietotājs nav pieprasījis.
Analītika
Tehniskā uzglabāšana vai piekļuve, kas tiek izmantota tikai statistikas vajadzībām.Tehniskā uzglabāšana vai piekļuve, kas tiek izmantota tikai anonīmiem statistikas mērķiem. Bez tiesas pavēstes, brīvprātīgas atbilstības no jūsu interneta pakalpojumu sniedzēja puses vai papildu ierakstiem no trešās puses, informāciju, kas tiek glabāta vai iegūta tikai šim nolūkam, parasti nevar izmantot, lai jūs identificētu.
Mārketings
Tehniskā uzglabāšana vai piekļuve ir nepieciešama, lai izveidotu lietotāja profilus reklāmas sūtīšanai vai lai izsekotu lietotāju tīmekļa vietnē vai vairākās tīmekļa vietnēs līdzīgiem mārketinga mērķiem.