Izsaukuma sistēmas

Vai esat kādreiz aizdomājušies, cik daudz laika un darbaspēka izmaksu jūs varētu ietaupīt, izmantojot izsaukuma sistēmu?

Izsaukuma sistēmas

Mēs piedāvājam trīs veidu zvanu sistēmas: personāla, klientu peidžeru vai viesmīļu peidžeri.

Personāla peidžeri

Domāti komunikācijai starp virtuvi un viesu zāli. Virtuves darbinieki var paziņot viesmīļiem, ka ēdiens ir gatavs pasniegšanai. Liekai skriešanai, aukstam ēdienam un netīkamām zvanu skaņām vajadzētu būt senai vēsturei. Mēs varam nodrošināt Jūsu apkalpojošo personālu ar moderniem pulksteņiem vai peidžeriem, kas piestiprināti pie jostasvietas.

Klientu peidžeri

Jūs varat informēt klientu, ka viņa pasūtījums ir gatavs. Iespējamo pielietojuma jomu saraksts ir plašs.

Viesmīļu peidžeri

Nospiežot vienu pogu, klients var pieprasīt rēķinu, nospiežot citu, izsaukt viesmīli, vai nospiežot trešo, lai atceltu pēdējo pogas nospiešanu.

Apkalpojošais personāls pārvietojas starp virtuvi un viesu zāli tikai tad, ja ir patiesa nepieciešamība. Viesmīlis ierodas pie galdiņa pēc iespējas ātrāk, kad klients ir norādījis, ka vēlas veikt papildu pasūtījumu vai apmaksāt rēķinu. Klienti precīzi zina, kad ir viņu kārta apsēsties pie galda vai atnest ēdienu. To visu nodrošina CompuCash izsaukuma sistēmas.

Izssaukuma sistēmas piedāvā risinājumu visbiežāk sastopamajām problēmām, ar kurām saskaras ēdināšanas uzņēmumi. Šīs sistēmas ļauj:

  • Darba plūsmu racionalizēšana
  • Pakalpojuma kvalitātes uzlabošana
  • Nodrošināt, lai jūsu darbinieki vienmēr veiktu nepieciešamos uzdevumus
  • Samazināt personāla izmaksas
  • Uzlabot klientu apmierinātību

Viegli integrēt

ar

Mūsu izsaukuma sistēmas izmanto:

Par izsaukuma sistēmas risinājuma sazinieties:

Iegāde: +371 2 688 2932

Apkalpošana: +372 639 7939

sales@compucash.lv

Related products

Meklējiet risinājumu, kas sevi pierādījis ?

Aizpildiet pieteikuma formu vai zvaniet.

telefons: +371 2688 2932

Sazinieties ar mums

Turpināt

Sazināsimies ar Jums iespējami tuvākajā laikā

    CompuCash on loodud selleks, et lihtsustada müügitegevusi, vältida rahalisi ja kaubaga seotud kadusid, hoida äritegevus kontrolli all, integreerida ettevõtte tööprotsesse ning võimaldada efektiivset kvaliteetset klienditeenindust.
    CompuAccess võimaldab mugavalt planeerida töögraafikud, mõõta lihtsalt reaalset tööaega, sh nii automaatselt kui ka soovi korral detailselt paljude tööliikide kaupa. Sisukad raportid nutikateks otsusteks ning kvaliteetne sisend palgaarvestuseks.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.