Michelin zvaigznes restorānu izvēlēta POS sistēma, kurai varat uzticēties.

Mums uzticās

Nezaudējiet klientus rosīgākajās pusdienu stundās. Izmantojiet pašapkalpošanās kasi paralēli kasēm ar kasieriem un palieliniet apkalpoto klientu skaitu.

Pārvaldiet savu restorānu jebkurā vietā, jebkurā laikā.

CompuCash tiešsaistes back ofiss ļauj piekļūt uzraudzības rīkiem jebkurā vietā uz pasaules, kur pieejams internets ar telefonu, planšeti vai klēpjdatoru.

  • Pieslēdzieties pie tiešsaistes back ofisa caur interneta pārlūku.
  • Strādā uz jebkuras iekārtas – Win/Apple dators vai iOS un Android viedtālruņi.
  • Pielāgojiet savām vajadzībām pārdošanas pārskatus. Visas atskaites ir ar interaktīvām vizualizācijām.
  • Sekojiet pārdošanas datiem jebkurā laikā un vietā.
  • Veidojiet jaunus produktus, receptes, atlaides, pārdošanas cenas atkarībā no klientu pieprasījuma sekundžu laikā.
  • Pārsūtiet pārdošanas un pavadzīmju datus uz savu grāmatvedības programmatūru. Eksports iespējams uz visām lielākajām grāmatvedības programmām.
  • Profesionāla IT inženieru komanda Latvijā un Igaunijā Jūs atbalstīs 24/7.
Manage and oversee your operations anytime and anywhere

Uzticama un pilnībā integrēta noliktavas pārvaldība

Piedāvājiet ātru un ērtu klientu apkalpošanu, izmantojot jaunākās tehnoloģiju iespējas.

  • Veidojiet ātri un vienkārši receptes un apakšreceptes, lai sekotu līdzi noliktavas atlikumiem, izmaksām, patēriņam un arī iespējamajai produktu izšķērdēšanai. 
  • Pārvaldiet piegādātājus un noliktavas atlikumus pārskatāmā noliktavas modulī, kas iekļauts POS sistēmas back ofisā.
  • Izmantojiet Edisoft un Telema sistēmas, lai importētu automātiski ienākošās pavadzīmes.
  • Ielādējiet piegādes pasūtījumus noliktavā automātiski.
  • Veiciet noliktavas inventarizāciju un norakstīšanu ātri, ērti un jebkurā laikā.
  • Pārvaldiet personāla piekļuves tiesības, lai uzraudzītu aizdomīgas darbības, atklātu pārkāpumus.

Ko klienti saka par mums

Esam strādājuši ar dažādām kases sistēmām. CompuCash atskaites on-line režīmā mums ir lielākais ieguvums! Dati atjaunojas automātiski, un nav jāraizējas par pārdošanas un noliktavas datu atbilstību realitātei. Inventarizācijas veikšana ir ērta un viegli veicama.
Strādājam ar CompuCash jau sen, esam apmierināti gan ar programmas iespējām, gan tehnisko atbalstu. Lielisks risinājums, lai ērti izsekotu vairākiem ķēdes veikaliem. Atsaucīgi tehniskā atbalsta puiši.
Izmantojam CompuCash pašapkalpošanās kases. CompuCash vienkāršais un saprotamais interfeiss ļauj cilvēkiem bez pieredzes ar pašapkalpošanās kasēm pašiem tikt galā. Esam visnotaļ apmierināti.
CompuCash ir praktiska un, galvenais, viegli apgūstama kases un noliktavas sistēma. Darbs kļuvis jūtami efektīvāks, jo mums specifiskās atskaites var iegūt ātri un ērti.

Par restorāna POS sistēmu

Dinamiskajā restorānu pasaulē efektivitātei un precizitātei ir liela nozīme. Uzticama un funkcionāli jaudīga restorāna POS sistēma būtiski uzlabo uzņēmuma darba ražīgumu, klientu atsauksmes un kopējo uzņēmuma produktivitāti. Ja meklējat labāko restorānu POS programmatūru, tad nemeklējiet vairs, jo to esiet jau atraduši.  CompuCash POS risinājums atbildīs visaugstākajām restorānu vadītāju prasībām. Tas lieliski atbildīs kā mazu, tā lielu restorānu vai restorānu tīkla specifiskajām vajadzībām, nodrošinot ātrus maksājumus, efektīvu pasūtījumu pārvaldību un pārdomātu integrāciju ar citiem Jums noderīgiem rīkiem. Aplūkosim uzticamas POS sistēmas nozīmi un to, kāpēc CompuCash ir vadošā restorānu POS sistēma.

Uzticamas restorāna POS sistēmas nozīme

Restorāna vadīšana ietver daudzus uzdevumus, sākot no pasūtījumu pieņemšanas, maksājumu apstrādes un noliktavas pārvaldības. Augstas kvalitātes POS programmatūra, kas izstrādāta speciāli restorānu nozarei, piedāvās daudzas priekšrocības, tai skaitā:

Ērta pasūtījumu pārvaldība

Restorānu POS sistēma nodrošina centralizētu platformu, lai efektīvi pārvaldītu pasūtījumus. Tas ietver pasūtījumus gan no klientiem uz vietas, gan Jūsu mājaslapas, gan WOLT un BOLT sistēmas. CompuCash ļauj pieņemt pasūtījumus elektroniski, nekavējoties tos nosūtot uz virtuvi vai bāru, neatkarīgi no kāda pasūtījumu kanāla tie ienākuši. Tas paātrina pasūtījuma sagatavošanas procesu, samazina kļūdas un nodrošina ātrāku ēdienu pasniegšanu vai piegādi, uzlabojot klientu apmierinātību.

Noliktavas uzraudzība un pārskatāmība

Noliktavas atlikumu uzraudzība ir būtisks restorāna darbības aspekts. Laba POS programmatūra vadītājam ļauj online režīmā sekot aktuālajiem sastāvdaļu atlikumiem un automātiski atjaunināt noliktavas datus, kad tiek veikti pasūtījumi. Šādas funkcijas palīdz optimizēt noliktavas pārvaldību, izvairīties no sastāvdaļu aptrūkšanās un samazināt zudumus iztecējušu termiņu dēļ. Gala rezultātā gan ietaupot, gan uzlabojot peļņu.

Precīzas atskaites un pārdošanas analītika

Mākoņrisinājuma POS sistēma dod intuitīvus pārskatus un vizuālu analītiku, sniedzot vērtīgu ieskatu pārdošanas tendencēs, pīķa stundās un populārākajos ēdienos. Šī informācija dod iespēju restorānu īpašniekiem un vadītājiem pieņemt uz datiem balstītus lēmumus par ēdienkartes izmaiņām, personāla komplektēšanu un mārketinga stratēģijām, ilgtermiņā nodrošinot panākumus savam biznesam.

Labākās POS sistēmas izvēle jūsu restorānam

Labākās POS sistēmas izvēle Jūsu restorānam ir atkarīga no vairākiem faktoriem, tostarp Jums specifiskām prasībām un iespējamajām problēmsituācijām, ko vēlieties atrisināt ar POS sistēmu. Lai pieņemtu izsvērtu lēmumu, ņemiet vērā šādus faktorus:

Iespējas un funkcionalitāte

Novērtējiet dažādu POS sistēmu piedāvātās funkcijas, piemēram, produktu pogu izkārtojumu un izskata pielāgošanas iespējas, galdiņu pārvaldību, noliktavas izsekošanu un atskaišu iespējas. Precizējiet funkcijas, kuras ir svarīgākās tieši Jūsu restorānam.

Lietotājam draudzīgs interfeiss 

Meklējiet POS programmatūru ar intuitīvu un lietotājam viegli saprotamu interfeisu. Tas nodrošina, ka Jūs un Jūsu darbinieki varēs to ātri apgūt, samazinot apmācību laiku un iespējamās kļūdas.

Elastība un augšanas iespējas

Apsveriet POS sistēmas elastību un tās iespēju augt līdzi ar Jums. Sistēmai vajadzētu pielāgoties Jūsu restorāna izaugsmei un viegli integrēties ar citiem biznesa rīkiem, piemēram: grāmatvedības programmatūru vai tiešsaistes pasūtīšanas platformām.

Klientu atbalsts un apmācības

Pārliecinieties, ka POS sistēmas nodrošinātājs piedāvā uzticamu savu klientu atbalstu un saprotamus mācību materiālus, kas pieejami gan teksta, gan tiešsaistes video formātā. Atsaucīgai atbalsta komanda jāspēj nekavējoties atrisināt Jūsu tehniskās problēmas, savukārt kvalitatīvas apmācības palīdzēs Jūsu darbiniekiem izmantot visu POS sistēmas potenciālu.

CompuCash POS

sistēmas priekšrocības

Kad runa ir par labākās restorāna POS sistēmas izvēli Latvijā, CompuCash izceļas kā inovatīvākais partneris. Lūk, kāpēc mūsu POS risinājumam uzticas dažāda lieluma restorāni Latvijā:

Pielāgojamība un integrācija

Mūsu POS sistēmu var pielāgot atbilstoši Jūsu restorāna specifiskajām vajadzībām. Neatkarīgi no tā, vai jums ir neliels pusdienu bistro vai augstākās klases restorāns, mūsu risinājumus var pielāgot Jūsu vajadzībām un prasībām. Turklāt CompuCash POS sistēmas integrējas ar citiem rīkiem, ļaujot Jums uzlabot darba efektivitāti.

Papildus funkcijas

Mēs piedāvājam plašu iebūvēto funkciju klāstu, lai optimizētu Jūsu restorāna darbu. No galdiņu pārvaldības un noliktavas uzraudzības līdz back ofiss izvēlņu izkārtojuma izmaiņām un pārdotā atskaitēm online režīmā. Mūsu POS sistēma nodrošina visus nepieciešamos rīkus, lai jūsu restorāns darbotos bez aizķeršanās. Mūsu intuitīvais back ofiss un POS interfeiss nodrošina, ka Jūsu darbinieki ātri apgūs un pieradīs pie sistēmas, pat ja raduši strādāt ar citu POS sistēmu.

Uzticams klientu atbalsts

Mēs saprotam, ka tehniskas problēmas var rasties jebkurā laikā. Tāpēc mūsu atsaucīgā klientu atbalsta komanda ir pieejama 24/7, lai palīdzētu ikreiz, kad Jums tas nepieciešams. Neatkarīgi no tā, vai Jums ir jautājumi, tehniskas ķibeles vai nepieciešams padoms, mūsu speciālisti ir tikai telefona zvana vai e-pasta attālumā.

Datu drošība un analīze

Jūsu datu drošība ir CompuCash prioritāte. Lai pasargātu Jūsu uzņēmuma informāciju, POS sistēmās tiek izmantoti vairāki drošības risinājumi. CompuCash sistēma ģenerē viegli pielāgojamas un pārskatāmas atskaites ar datu vizualizācijām, lai sniegtu Jums pārskatāmāko ieskatu Jūsu restorāna darbībā, ļaujot pieņemt uz datiem balstītus lēmumus.

Noslēgumā

Ieguldīt POS sistēmā ir nozīmīgs lēmums jebkuram restorānam. Labākās restorānu tirdzniecības vietu sistēmas nodrošina efektīvu pasūtījumu pārvaldību, ērtu  noliktavas uzraudzību, online režīma atskaites un citas funkcijas, lai atvieglotu Jūsu darbu un uzlabotu biznesa ienesīgumu. Izvēloties POS sistēmu savam restorānam, ņemiet vērā Jūsu specifiskās vajadzības un nepieciešamo funkcionalitāti, lietošanas ērtumu, iespējas uzņēmumam augot atbilstoši pielāgot POS sistēmu. Uzņēmums CompuCash piedāvā īpaši restorāniem pielāgotu POS risinājumu, kas izstrādāts ar vienu mērķi – atvieglotu Jūsu darbu. Iepazīstieties ar mūsu POS sistēmu iespējām jau šodien un izbaudiet efektīvas, drošas un funkcijām bagātas tehnoloģijas priekšrocības savā restorānā.

Mūsu komanda gatava Jums palīdzēt

Nosūtiet mums ziņu vai jebkurus jautājumus, un mēs ar jums sazināsimies pēc iespējas ātrāk!

Vispārīgi jautājumi

Kaspars

+371 26882932

Tehniskais atbalsts

+371 20665556